نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد در کرمانشاه برگزار شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه، اظهار داشت: جهت‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفی و آراستگی دانش‌آموختگان با ارزش‌های انسانی دو رسالت مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدطه هاشمی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی زمانی می‌تواند افتخار کند که دانشمندان این کشور علاوه بر علم و دانش، به زیورهای انسانی و اخلاقی نیز آراسته باشند.

به گفته وی، در طول تاریخ از زمانی‌که نخستین آیات بر پیامبر (ص) نازل شد تا امروز همه مدعاها و هدف جامعه اسلامی این است که قرآن کتاب زندگی است و این بزرگ‌ترین چیزی است که موجب شد امام بزرگوار بعد از ائمه (ع) با یک انقلاب تمام عیار، جامعه ایرانی را تحت تاثیر قرآن قرار بدهند.

این مسئول افزود: حتی دشمنان ما در معادلات خود، امروزه نگاهی به قرآن و مفاهیم آن دارند و قرآن کتابی است که برای زندگی آمده است.

امام جمعه کرمانشاه نیز در این مراسم بیان داشت: در جلسه‌ای قرآنی و نورانی هستیم و امیدوارم همه ما با قرآن مانوس باشیم، چراکه اگر الان با قرآن باشیم در برزخ و بهشت نیز با قرآن خواهیم بود.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما با اشاره به اینکه فهم قرآن بود که انقلاب را به‌وجود آورد، گفت: قرآن با فطرت و جوهر انسان رابطه دارد، پس انسان نمی‌تواند جدای از قرآن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امام راحل با همین قرآن توانستند بزرگ‌ترین حرکت را در قرن اخیر و جامعه ما انجام بدهند و سرمایه و ابزار امام (ره) همین قرآن بود.

به گفته این مسئول، امروزه یکی از کارهای ما باید همین پیام مقام معظم رهبری باشد، یعنی وارد شدن قرآن در سبک زندگی و قرآن و عترت توانمند هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری همواره بر مباحث فرهنگی تاکید داشته و موفقیت‌های فرهنگی بسیاری را در سطح کشور به‌دست آورده است.

نوذر قنبری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همواره دغدغه مسائل فرهنگی را داشته و دارد، متذکر شد: امروز مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در واحد کرمانشاه برگزار شد و 350 نفر از اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند.

قنبری یادآور شد: قرآن کتاب زندگی است و ما به‌دنبال سبک زندگی اسلامی هستیم و باید رهنمودهای قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار بدهیم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم 76 نفر از برترین‌های قرآنی واحدها و مراکز دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

ثمین کرم و امین عبدی در بخش تحقیق رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و نفرات برتر استادان مجید فقیه در بخش ترتیل از اصفهان، محمدمهدی شمس در بخش تحقیق از مازندران، احمد مرادی در بخش حفظ 10 جزء قرآن کریم از خراسان‌رضوی، سیدعلی مومنیان در بخش حفظ 20 جزء قرآن کریم از خراسان‌رضوی، جواد شاهینی در بخش حفظ کل قرآن کریم از گلستان، هاله فیروزی در بخش ترتیل از اردبیل، مریم نجفی لیواری در بخش تحقیق از البرز، طیبه دریابیگی در بخش حفظ پنج جزء از کرمان، صدیقه مرادی در بخش حفظ 10 جزء از خراسان‌رضوی، زهرا محققیان در بخش حفظ 20 جزء از اصفهان و سمیه مسعودی‌نیا در بخش حفظ کل از اصفهان بودند که مقام نخست را از آن خود کردند.

نفرات برتر دانشجویان نیز مهدی کشاورز در بخش ترتیل از استان فارس، حامد ولی‌زاده در بخش تحقیق از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عباسیان در بخش حفظ پنج جزء از تهران، سیدمهدی بنی‌هاشمی در بخش حفظ 10 جزء از اصفهان، ناصر مقدم در بخش حفظ 20 جزء از زنجان و مسعود رضایی در بخش حفظ کل از زنجان بودند که به مقام نخست این رقابت‌ها رسیدند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com